Gran Tourismo DD Pro Wheel Burned Out After 3 Hours of Use

2»

Comments

  • ik heb mijn fanatec gt dd pro besteld 07-10-2023 en had hem 13-10-2023 binnen top !

    ik pak hem uit sluit hem aan en kijk via google wat de beste settings zijn .

    en ik ga spelen ..... wow wat een ding echt super ...wat je allemaal voelt via dat stuur niet normaal zo gaaf

    en ik ben lekker aan het racen op de ps5 met gt7 naar een paar uur plop verbinding weg .

    ik denk wat is dit ik zet hem weer aan wat niet wil en de aan knop knipper weet ik veel hij is overhit

    en ja de base was idd heel heet zo heet dat het plastick vervormd was dacht al wat te ruiken

    ik heb hem daarna maar aflaten koelen de volgende dag weer geprobeerd maar helaas na 3 minuten weer geen verbinding en super heet

    . ohe man wat baal ik hier van dik 800 euro neer gelegd en binnen 3 uur kapot

    nu het volgen de ik kan fanatec niet berijken reageren niet op de mails en nemen de telefoon niet op

    nu ben ik echt boos .

    ik wil gewoon iemand kunnen spreken om dit zo snelmogelijk door te geven .voor ver vervangend iets of dergelijks

    en nou kom ik dit forum tegen en wat blijkt ik ben niet de enigen .

    maar goed ik wil graag geholpen worden en gehoord .

Sign In or Register to comment.