Is any DD extreme bundle send out?
Website shows that DDe bundle is "ready to ship",I refund my dd+ order and changed to DDe bundle,happy to reveive dd+ base earlier ,but know ,after 1 WEEK,there's no further infomation.
Website shows that DDe bundle is "ready to ship",I refund my dd+ order and changed to DDe bundle,happy to reveive dd+ base earlier ,but know ,after 1 WEEK,there's no further infomation.
Comments
Mine was scheduled for delivery Wednesday, but I had them hold it at location so probably Friday.
Is yours a US order? Looks like a few have tracking now. I received FedEx notification yesterday, on the way for Thursday delivery.
Mine is also scheduled for delivery Wednesday. Im in Arizona.
When did you guys place the order? My order was paced on the 9th of feb. I'm also based in the US (Florida), and I'm also waiting for a DDe.
Placed mine on the 9th out of MO. Use your order number as your reference number on FedEx, if you haven't already. That info, country (U.S), and your zip code. Mine would have been here tomorrow, but I'm having them hold it.
Thanks for the info. Appreciate it! It says that my order should be delivered coming Thursday 🙂. I'll keep my fingers crossed for me but also for all of you that have been waiting.
No problem. Enjoy the plus.
Ordered my DD+ on November 17th and still nothing!
Yes,I ordered DDe from US website,I'm happy to know a few DDe has been send out .It means I can reveive my DDe soon.
How to use order number as my reference number on FedEx?Just use order number as a tracking number?
Ordered 2/9 no tracking yet. Order number 1916xxx to Portland. Used order number as reference on Fedex website nothing yet.
Kinda frustrated to see many other people are getting it today.
No. Click tracking from menu, all tracking services, track by reference. Reference number is your order number, x out reference #2, country, zip code.
Thank you.I have already found my tracking number on Fedex website.
My DDe arrived today! Anyone else with positive news?
My 2/9 order still no delivery or tracking info in FedEx manager. What a bummer.